Kronika: Delavnice za bodoče vodnike

DSC_0267

Avgust se zaključuje, vodnik se izobražuje.

Hit letošnjega poletja je taborništvo, saj so bili nekateri udeleženci delavnic za bodoče vodnike letos že na taborjenju in Zlet-u, kar pomeni, da so 1 mesec počitnic namenili zgolj tabornikom, takšna zagnanost nam je več kot v ponos.

Tinkara, Luca, Lea, Katka in Luka so v torek, 22. 8., ob 14h že nestrpno pričakovali, kaj bodo počeli naslednje 4 ure. Še bolj so bili začudeni, ko jih je Andreja, seveda oblečena v kroj, noseča rjuhe, listov, programov in ostalih pripomočkov povabila v senco dreves in jim nazorno, celo vzorno, predstavila shemo (letnega) programa, ki jih je prva popeljala na “večno” pot vodništva.

Tekom predavanja so njihovi možgani porabili natančno 280 kcal, zato je Andreja pripravila tudi nutricionistično (op. p. lahko, da se je pojavila tipkarska napaka) popoln tiramisu, ki je poskrbel, da so se viri energije obnovili in smo tako lahko nadaljevali z Nežinim predavanjem, ki je potekal v taborniški, saj je zahteval tehnično dovršenejše oblike (vsaj projektor, računalnik in internetno povezavo). Pri Neži so se mladi nadobudneži naučili, da je 3 % ledu (ledenikov) na Antakrtiki pingvinjega urina; poleg tega pa so spoznali še: kje vse iskati programska orodja in katere ideje uporabiti v danem trenutku, naučeno so s pridom uporabili za pripravo svojega sestanka, ki ga je sedaj potrebno zgolj še uresničiti.

In že pri četrtkovih delavnicah. Iva Kreativa je pokazala, da smo sami lahko neskončen vir idej in načinov, kako taborništvo pripeljati v vsako hišo ali drugače, kako lahko dolgočasna skica terena postane skica davno izgubljenega ozemlja iz časov, ko so po Zemlji še hodile amebe. (In lobanje so pokale po šivih od možganskega zadovoljstva.)

Za konec izobraževalnega dvodnevja, pa smo vsi zbrani (poleg že naštetih je bil z nami tudi Urban, ki je bil kot tihi, vseskozi prisoten mrak v dvorani) prisluhnili še Mojci, ki nam je pomagala razumeti celotno podobo funkcije vodnika, nas podučila o avtoriteti in nas z igro vlog skušala pripraviti na situacije, ki nas čakajo v odnosih do otrok, staršev in vodstva.

Zakaj preskok iz tretje osebe v prvo? Ker do novih spoznanj niso prišli zgolj bodoči vodniki, ampak tudi prekaljeni vodniki in predavatelji. Vročica pred novim taborniškim letom se že stopnjuje, od nas pa nihče ne obupuje. Hvala vsem, ki vztrajate z nami!

Fotografije.